2009. április 28., kedd

Játékgyártás!

A fejlesztésen játszottam a tűzoltó autóval (jó megbámultam, mi?)....


....a házikóval (és még egy csomó mindennel)...


...és végén (közvetlenül a perec után), kaptam egy matricát.....


...amit aztán beleragasztottam a matricás füzetembe.


Délután haverkodtam egy kicsit a Dodóval....


....aztán eldobtam neki a labdáját.


Utána szedtem egy kicsi földet....


... és beleszórtam a hordóba. (lényegében egész délután ezt csináltam)


Aztán ettem egy kis kerítést (csak azét, hogy ne legyek vashiányos)...


...végül homokoztam egy kicsit.


Ma 10h-ra mentünk a M. nénihez fejlesztésre. A Félix megint ügyi volt!:)
Utána elmentünk a Félixszel a Tescoba, mert már mindenből kifogytunk. Félix egy kicsit türelmetlen volt, de hamar lekenyereztem egy kis innivalóval.
Ma megint az apájára bíztam az altatást, mert csináltam pár fejlesztő játékot, le is lamináltam őket. Már csak szét kell vágnom. Remélem tetszeni fog a Manónak!
A délutáni program, azt hiszem megint udvar lesz. Esetleg séta. Még nem tudom.
Udvar lett, és csak a Félixszel. A Rebekát az apu hozta haza az oviból, és utána elmentek a játszótérre is, így későn értek haza. Ráadásul a Rebeka megint minősíthetetlenül viselkedett az apuval szemben, így egész este büntiben volt. Elbeszélgettem vele, és tudja is, hogy mit szabad és mit nem. Elméletben. De nem azt csinálja. Nagyon szomorú vagyok miatta, és nem tudom, hogy mit kellene másképpen csinálnom. Néha sokkal nehezebb vele, mint a Félixszel. Eddig ez volt a legszigorúbb büntije, de már nagyon érett a dolog. Végig sírt, és könyörgött, meg mondta hogy jó lesz......... Nagyon sajnáltam, de a bünti az bünti.:(
Úgyhogy nagyon rossz volt a nap befejezése.

1 megjegyzés:

  1. Büntetni nagyon nehéz...Én sokszor elbuktam e témában Artúromnál. Nem voltam következetes..(meg is látszik rajta..) Egy barátnőm mindig azt mondta, (és így is nevelte Artúrral egyidős lányát)hogy "inkább ő sírjon, mint később én!" Ez sokszor eszembe jut, amikor sírok a problémák miatt!Úgyhogy Katim!Csak így tovább a következetességben, mert megéri!( barátnőm leánya most gimnazista, jó sportoló, kamasz ugyan ő is , de szereti tiszteli a szüleit!Nálunk ez vonni némi kivetnivalót maga után..De az én srácom se rossz srác! Lehetett volna azért még formálni rajta..

    VálaszTörlés