2009. április 7., kedd

Szülinapozás az oviban!:)

Ez az egyik kedvencem!
Itt még hajlandó voltam egy kicsit "melózni"!


Fejlesztés után egy kicsit hentergek és iszok a babaváróban!


Vad rolleres!:)


A kedvenc csapom az utcában, ha arra járunk akkor egy kicsit mindig megtekergetem!


Rebeka és a másik nagy haverkutya, Mogyoró (beceneve:Mogyi)


A két kedvenc! Kovácsoltvas kerítés és díszburkolat! Maga a Kánaán!:)



Mivel rák a horoszkópom, kipróbálom milyen rákként közlekedni! Jó, csak egy baj van vele, a hátamon nincsen szemem, és............!:P


Ma reggel elvittem a Rebekát tanácsadásra, mivel január óta minden évben kell vinni a gyerkőcöket hat éves korig. Mindent rendben találtak nála.
Utána a nasikkal felpakolva elkocsikáztunk az oviba. A Rebus már alig várta, hogy odaérjünk, mert már nagyon szeretett volna szülinapozni a csoporttársaival! Remélem jól fog sikerülni a dolog.
A Félixszel 10h-ra mentünk fejlesztésre a M. nénihez. Nem tudom, hogy mi lehetett ma vele, jóformán semmit nem akart csinálni!:( Az elején még aránylag odafigyelt (kb.10-15 percig), de utána felugrált az asztaltól, más felé lesegetett, odajött hozzám "fülezni". Az lett a vége, hogy én is odaültem hozzájuk a kis asztalhoz. De ez sem segített. Sehogy nem tudtuk rávenni a figyelésre. Visított, nyekergett szinte folyamatosan, ha akartunk tőle valamit. Így M. néni nem "nyúzta" tovább. Azért a legvégén a pereces kártyával többször is kért a M. nénitől perecet.:)
Jól sikerült a szülinapozás az oviban. Énekeltek neki a csoporttársai, utána pedig ettek, ittak, mulatoztak. Még a középsősöket és a nagycsoportosokat is megvendégelték!:) A leányzó nagyon jól érezte magát!:)
Délután elmentünk egy kicsit sétálni, a Rebeka megint rollerezett. A Félix megint többet ment hátra, mint előre. Ha haladni akartunk, akkor a Félix a nyakamban utazott. V. és G. az utcán bicikliztek, a Rebeka jót játszott velük. Közben a Félix besurrant G-ék udvarára, és ismét jól elszórakozott a faforgácsban, és sokszor felmászott a fűrészbakra is. Alig tudtam elrángatni onnan. Hazafelé megint a nyakamban cipeltem, mivel nagyon nem akart jönni. Rongybabát játszott, amikor sétálni akartam vele, és bömbölt hozzá.

2 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot kívánok én is és köszönjük a köszöntés, Benkő nevében is! :)
    Ez a Félix egy csoda jópofa gyerek így a képeken, nagyon huncut az arca! :)

    MÁS: van egy barát család itt nálunk, akiknél 4 gyerek van és a 2. középsúlyosan autista, ezt már diagnosztizálták nála, nagyon jól fejlődik, már speciális iskolába jár, és rendszeresen ministrál, mert nagyon szereti és megengedik neki ezt! Na szóval hozzájuk szoktam időnként elmenni fejleszteni, kicsit beszélgetni, gyerekeket felügyelni, besegíteni az anyukának, mert 2 hete szülte meg a 4.-et, szóval minden segítség jól jön nekik, komatálat is egy héten kétszer is vittem! A helyzet az, hogy azt vettem észre Emesén, hogy jobban el tudom vonni a figyelmét, ha nincs ott az anyukája egyáltalán, még a szobába sem lép be, akkor a legjobb! Időnként kimegyünk megnézzük, hogy minden rendben van e odakint, aztán vissza ajtó becsuk és csak mi ketten vagyunk!

    Ez csak leírtam érdekesség képen! Hátha Félixnél is jobban menne, ha te nem lennél látótávolságba, de ott lennél a közelben!

    VálaszTörlés
  2. Mi is köszi a köszöntést!:)
    Tényleg jó csóka a srác!;)

    Már próbáltuk mi is, hogy nem voltam bent a fejlesztésen, de nem működött. Még figyelmetlenebb lett, és folyamatosan engem keresett.
    Ha a H. van itt náluk, akkor működik, gondolom az itthoni környezet miatt.
    Remélem hamar visszarázódunk a régi kerékvágásba!

    Te sem vagy semmi! Hat gyerkőc mellett még mire nincs időd.....! Tarthatnál nekem "Hogyan osszuk be jól az időnket!" órákat!:DDD

    VálaszTörlés