2009. április 11., szombat

Átalakul a Félix alvása?

Nagyon furcsa pelus nélkül....



...gondolkodom rajta, hogy levegyem, vagy ne vegyem le....


...végül anya megoldotta. Ráültetett a bilire!:)
(De nem pisiltem bele csak azért se! Csak a járdára voltam hajlandó, egy perccel azután, hogy anya leszedett a biliről!:P)


Kipróbáltam a Rebeka motorját...


...utána a Rebekával és az Anyával felpumpáltuk a labdákat!:)
Jó móka volt!:D


Nem tudom, hogy mi van a Félixszel újabban. Alvásügyileg. Sőt, hogy továbbmenjek, azt sem tudom, hogy örülök, vagy nem, ennek a változásnak.
Mielőtt elkezdtünk tornázni (kb. fél éve), az volt a módi, hogy délután aludt fél, másfél órát. Este elkezdte a futkározást és az ugrálást, ezt csinálta elég sokáig. 23-24h körül aludt el, néha később. Mindezek után, éjszaka fent volt legalább hatszor, de az sem volt ritka, hogy negyed óránként nyekergett. Plusz ehhez még hozzájött az is, hogy hetente 3-4 alkalommal felkelt "játszani" is az éjszaka közepén, ami néha elég hosszúra sikeredett!:( Ez volt a legrosszabb időszak, kb. egy évig tartott.
Miután elkezdtük a tornát, ez szépen lassan (kb. 2 hét alatt) megváltozott. Először csak azt vettem észre, hogy éjszaka 3 óránál többet tudok folyamatosan aludni. Majd ez még jobb lett. Már csak egyszer kétszer kellett felkelnem hozzá éjjel, de olyankor is hamar visszaaludt. Az esti ugrálós program, meg a nagyon késői elalvás az maradt, de utána már jó volt. Ez volt a Kánaán!:)
Most, hogy beteg volt, egy kicsit megint rosszabb lett az alvása , de pár "gázos" éjszaka után már jó volt.
Pár napja viszont elkezdett este korábban (22-22:30h körül) elaludni. Nem is ezzel van a gond, hanem azzal, hogy reggel viszont nem 6:30-7h körül kel fel, hanem 5:30-6h körül. Lehet, hogy ez sokak számára nem annyira korai, de nekem vérbeli "Bagolynak" nagyon az. Úgyhogy részemről jobb volt a régi, a Félix részéről viszont így a jobb. Majdcsak túlélem!:D
Ezen kitérő után, íme a mai nap.
Reggel már 5:45h-kor fent voltam a Félix jóvoltából. Kicsit játszottunk birkózósat, dögönyözősek és kukucskálóst. Mikor a Rebeka felkelt ettünk reggelit. Utána takarítottam egy "kicsit". Ezt a Félix nem igazán díjazta. Folyamatosan jött utánam, és ha kicsuktam valahonnan, akkor ütötte az ajtót, kiabált és sírt. Nagyon sajnáltam, de takarítani is kell néha!:P
Dél körül elküldtem a Tamást a Félixszel aludni, mi meg a Rebekával kimentünk az állomásra a Tesómékért.
Ebéd után a Rebeka alig akart elaludni, de végül ügyesen aludt egyedül!
Délután egy jót dumcsiztunk a B-vel és a Tesómmal. Miután a Rebus felkelt, kisajátította magának B-t, és folyamatosan "szórakoztatta"! B. elég jól bírta a kiképzést!:) A "beszéljünk vékony hangon a játékok nevében" , és a "megmondom, hogy mit kell mondanod" című magánszámot adta elő a B-nek. Szerintem egy kicsit (vagy nagyon) fellélegzett, amikor megjött a taxijuk!:)
A gyerkőcök kaptak tőlük szép ajándékokat szülinapra és Húsvétra. A Rebus dínós Duplót, csokit, rózsaszín kutyát, a Félix meg tigrises Duplót, csokit, és foltos mackót! Köszi nektek!

Ma nem készítettem képeket, így a tegnap délutániakat raktam fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése