2009. április 26., vasárnap

Melós nap!:P

Megint homokoztam.....


...kicsit homokos vagyok...


...szórom a homokot....


...vigyorogva szórom....


....
...kiabálva szórom....


...aztán álltunk egy keveset a kerítésen, vártuk, hátha jön a Papa (de nem jött), aztán...


...a Rebeka mindenféle pózban ült a fűben, itt bambul...


...itt röhög....


...itt mosolyog...


...itt pedig komolykodik!


A labdával is ugrált.


Itt mászok a deszkán....


...amit aztán a Rebeka leutánzott!:)



Ma egyedül vagyok itthon a gyerekekkel. Ez ritka dolog. Az apu megint elment biciklizni, de most nagyon messzire mentek, úgyhogy a Rebeka itthon maradt. A Tamás is korán ment ma dolgozni. Ráadásul egy csomó dolgom volt, de a nagy részén már túl vagyok. Főztem, mostam, teregettem, takarítottam, vasaltam, mosogattam, törölgettem.
A gyerekek ezt nagyon unták, úgyhogy néztek egy kis TV-t, meg hallgattak zenét. A Rebeka az udvarra is kiment játszani, már annyira unatkozott!:D
Délután majd elmegyünk egyet csavarogni.
Nem csavarogni mentünk, hanem az udvarra. Nem volt kedvem menni. Az apu már lebetonozta az állványt, így az már nem tudott eldőlni. De így is lesnem kellett Őket, mert a kitámasztó deszkán mászkáltak.
De az egész délután jól látszik a képeken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése