2009. április 14., kedd

Hajnali kelés!

A J-nál kapirgáltam egy kicsit a kertben....


...és utána megtekintettem a sáros körmömet.


"Összerakodtam" a fiúk szobájában....


...és henteregtem a szőnyegen.


Néha a Rebeka is befutott!



Ettől tartottam!:(
A Félix tegnap este már 22h-kor elaludt. Egyrészt azért, mert fáradt volt az egész napos rohangálástól, másrészt pedig azért, mert tegnap este nagyon sokat sírt.
A sírás azért volt, mert tegnap este megmostam a gyerkőcök haját, de mivel már elég későn volt, a Rebekáét muszáj volt megszárítani. Nem gondoltam, hogy ebből ekkora sírás lesz, mivel eddig a Félix nem félt a hajszárító hangjától. De most, alig hogy bekapcsoltam, olyan keserves sírásba kezdett, amilyet már rég nem hallottam Tőle. Az apu pont bent volt a szobában, mondtam neki, hogy vigye ki a Manót, mert fél a zajtól, erre Ő elkezdte Neki magyarázni, hogy miért is nem kell félni tőle, és hogy nézze meg, hogy fúj, stb. Erre erélyesebben rászóltam, hogy vigye már ki, mert így nem tudom megszárítani a Rebus, haját, mire elkezdett grimaszolni, de azért kivitte. Pedig Ő amúgy nagyon jól áll a dolgokhoz! Csak az ilyeneket nem érti meg! Hogy mi az, hogy a gyerek fél a hajszárító hangjától, a porszívóétól meg nem? Hiszen mindkettő zajos! Csak ugyebár nem egyforma a hangjuk!!!
Na, ez az előzménye a "korai" elalvásnak.
Ennek viszont az lett a hátulütője, hogy a gyerkőcke ma hajnali 4h-kor már felkelt, és "jó" szokásához híven, felkapcsolta az összes lámpát, és ezek után odajött bírkózni velem! Én persze a hülye fejemmel, tegnap 1h-ig néztem a TV-t, így éppen hogy csak 3 órát aludtam.
Ráadásul ma megyünk az unokatesómékhoz vendégségbe, és valószínű, hogy én fogok vezetni, már csak azért is, mert a Tamás nem biztos, hogy eljön. Ráadásul arra felé most csinálják az utakat, úgyhogy még jobban kell figyelni! Remélem képes leszek rá.
Igazam volt. A Tamásnak nem volt kedve jönni, így egyedül mentem a gyerkőcökkel.
Nem egészen úgy sikerült a nap, ahogy azt szerettem volna. A Félix nagyon bugris volt, elég sokszor nyervogott, ordított, harapott. Nem igazán találta a helyét. Folyamatosan olyan dolgokat szeretett volna csinálni, amit nem szabadott Neki. A Rebeka meg egész délután kisajátította a J-ot, így akkor már beszélgetni nem nagyon tudtunk.
De azért összességében jó volt a nap. Jó volt találkozni a J-tal, és a fiúkkal (és azért beszélgettünk is egy keveset)!

2 megjegyzés:

  1. Klendi!
    Próbáld meg a tejet és tejtermékeket száműzni és a kenyeret és társait. Helyette a rizsszeletet nyomd a kezébe. Ha 3-4 hét múlva sem alszik este 8-reggel 6-ig abbahagyhatod!
    Nálunk bevált! Viki 19.30-6.30 ig alszik egyfolytában! Tudok tévézni, olvasgatni esténként.

    VálaszTörlés
  2. Szia Dóri!:)
    Tejet, tejterméket már több mint egy éve nem kap.
    Köszi az ötletet! A rizsszeletet megpróbálom, bár nem biztos, hogy meg fogja enni!:(

    VálaszTörlés