2009. április 10., péntek

Harmincegy (nem harminckettő:D) éves lettem én....:P

Leugrottam!


A fenéken ugrálás nagymestere!:)


Ketten a trambulinon!



Ugribugri! (apuval a háttérben!)


Hordógurítás (Fekete Laci után szabadon)


Eldobom a labdát a Devil kutyának!



Idomítom a rollert!


Villanyszerelő utánpótlás 2.!


Villanyszerelő utánpótlás 1.!


Innen is szoktam ugrálni!



Ma lettem harmincegy éves. Végre megint nem vagyunk ugyanannyi évesek az öcsémmel!:)
Délelőtt nem volt semmi érdekes. Kint voltunk az udvaron, és játszottunk. Összeraktam a gyerekeknek a trambulint, úgyhogy már az udvaron is lehet ugrálni. Nagyon élvezték!:) De jó lenne, ha már kész lenne a hinta meg a mászóka is!
Délutánra egy kis csavargás van beütemezve. De a Rebeka ma csak gyalog (esetleg rollerrel) jöhet.
A délutáni csavi elmaradt. Helyette udvaron játszás lett.
A Félixről levettem a pelenkát, had szokja!:) Kivittem a bilit is, és kétszer ráültettem. A bilibe nem pisilt (még), de a járdára igen. Én már annak is örülök, hogy ráült, mert eddig erre nem tudtam rávenni. Igaz, hogy csak akkor marad rajta, ha én is mellé ülök, és olyankor vagy átölel, vagy hajaz. Lesz ez még jobb is!:)
A Rebekával felpumpáltuk a labdákat, és fociztunk, meg egymásnak dobáltuk. Közben a Félix megtalálta a pumpát. Nagyon bejött neki, mert legalább fél órát játszott vele. Úgy összekente magát olajjal, hogy ma este tényleg érdemes fürdeni!:)

BARBI! Megvagy!:)
Megint szerencsétlenkedtem egy cseppet, azért nem találtalak!:P

3 megjegyzés:

  1. Katim! Most tudtam csak ide ülni a géphez, de az első dolgom megnézni, mi történt veletek ma..és tegnap. Nagyon jó, hogy az eseményeket még képekben is követni tudom! Még egyszer mondom, imádom a naplódat!A szülinapos kis Rebeka hihetetlenül szép kislányka! Félix meg a kis kópé! Szombaton Dújvba utazunk, nem leszek gépközelben, de aztán jövök, és olvaslak bennetekez tovább! Ezer puszi!

    VálaszTörlés
  2. És persze Boldog Szülinapot Katim! Majd utólag megünnepeljük!puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Anita!
    Köszi a köszöntést!:) Az utóbuliban meg benne vagyok! Naná, hogy benne vagyok!:D
    Az anyudéknál meg érezzétek magatokat jól. Rátok fér a pihi!:)
    Kellemes Húsvéti Ünnepeket!:)
    Puszi nektek!!!:*

    VálaszTörlés