2009. május 8., péntek

Ma már nem csak izgulok, de agyalok is!:P

Ma egy kicsit sokat nyüzsögtem!:)
Reggel elvittem a Rebekát az oviba. Gyalog mentünk, úgyhogy az utca kutyái simogatási és kajaügyileg ma is jól jártak!:)
Mikor hazaértem, akkor mondta a Tamás, hogy a K. néni telefonált, hogy ma egy kicsivel előbb lesz a Félix tornája. Reggeli után negyed órát pihentünk, utána felöltöztettem a manót, és már tűztünk is. a tornán ma is ügyes volt a Félix, a K. néni nagyon megdicsérte!
Torna után hazamentünk, felpattantunk a biciklire, és elkerekeztünk Máriakálnokra. Mindezt azért tettük, hogy a biciklimet otthagyhassuk az unokatesóméknál. Ugyanis holnap Ő fog vigyázni a Félixre, és kérte, hogy vigyem el a bringát, mert úgy könnyebben tud majd mozogni Őmanóságával. A Tamás értünk jött autóval, így mentünk haza!
Miután hazaértünk, a Félixet apájára hagytam, és elmentem boltba, hogy holnapra vegyek magamnak üdítőt, meg valami kaját. Ja, és a kaméleonoknak is vettem az állatkereskedésben tücsköt.
Ezek után otthon elkezdtem csomagolni a holnapi "túlélő" csomagot a Félixnek. Bizonyára megint túlzásba vittem a dolgot, mert egy délutánra sikerült neki egy nagy, és egy kis hátizsáknyi cuccot pakolni (és még nem végeztem)!:) Sebaj! Ezen kívül legyártottam a "mit kell csinálni holnap" cetliket az apunak és a Tamásnak, mert teljesen bele voltak zavarodva a teendőkbe!:)
Én meg folyamatosan azon gondolkodok, hogy mit felejtettem el, mire nem gondoltam!
Ez mellett pedig nagyon izgulok a holnapi nap miatt. Remélem minden rendben lesz, és tényleg megéri elmenni.
De van bennem egy csomó lelkiismeret furdalás is! Mostanában mindig lepasszolom a gyerkőcöket valahová. Remélem nem fog ez negatívan hatni rájuk. Azt mondjuk tudom, hogy mindig a lehető legjobb helyre mennek, oda, ahol szeretik, és elfogadják őket. Csak én ilyen lüke lelkizős vagyok. Más biztos nem agyalna ennyit rajta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése