2009. május 7., csütörtök

Már most izgulok a szombat miatt!

A fejlesztésen időnként nagyon szenvedtem, főleg amikor a macikat raktuk......


...a házikó szeretem, jót játszottam vele (háttérben azok a dolgok, amiket addig csináltam)...


....és a végén kártyával kértem a perecet!



A Félix napok óta már megint nagyon vacakul alszik. Most is hajnali negyed kettőkor felkelt, felkapcsolta a villanyt, és nekiállt ugrálni, nevetgélni és kiabálni. Szerencsére most aránylag hamar újra elaludt. Reggel viszont 5 órakor fent volt. :(
Délelőtt egy kicsit megpróbáltunk fejlődni, de még mindig nem az igazi. Felugrál, visít stb.
Délben sikerült elaltatnom, így aránylag jó kedvűen ébredt.
15 órára mentünk a M. nénihez. Most már az én biciklimmel mentünk, és így nem is ordított a suli előtt! Ezek szerint az apu biciklije volt a "ludas".
Ma megint egy kicsit több felugrálás volt, de azért megcsinálta a feladatokat is.
Fejlesztés után egy jót dumcsiztam az utánunk következő (szintén autizmussal élő) kislány anyukájával. Jó volt!
Apu elvitte egy kicsit a játszira a Félixet, így a Rebeka volt a ma délutáni programcsináló.
Már most a szombat miatt izgulok. Remélem a vasutasok nem fogják szombaton is folytatni a sztrájkot, mert akkor nem tudom, hogy hogyan jutok el Budapestre a konferenciára. Nem szeretnék megint egy jó programról lecsúszni! Arról nem is beszélve, hogy 6500Ft volt a részvételi díj, amit előre kellett befizetni. Ha nem megyek, bukta. Ilyenkor olyan jó lenne, ha Budapesten lenne egy olyan rokon, vagy ismerős, akihez már holnap el tudnék menni, és szombatra a Félixet is elvállalná! Szép álom!:)
Az öcsém ugyan Budapesten lakik, de albérletbe, és nem egyedül. Így oda nem mehetünk.:(
Így csak abban reménykedhetek, hogy nem lesz sztrájk!
Hogy miért nem megyek(ünk) busszal? Mert én folyamatosan a "rókákat kergetném", + min. egy kis migrént is begyűjtenék mellé!:P

3 megjegyzés:

  1. Hozzánk jöhetnétek!
    Van üres szobánk franciaággyal, ott aludhatnátok!
    Jaj, elkéstem!De hátha el tudtok jönni még!

    VálaszTörlés
  2. Szia dorothea!:)
    Nem is gondoltam rá, hogy van szabad szobátok!
    De most "tároltam", és ha legközelebb valami hasonló gondom lesz, akkor majd hívlak!
    És nagyon köszi!!!!!!!

    VálaszTörlés