2009. május 2., szombat

Nemistudommilyen nap!

Indulás a Tescóba!


Este, fürdés után, ugráltam az ágyon....


....és ugráltam.....


....és ugráltam! Jó sokáig!



A Félix egész jól aludt az éjszaka, úgyhogy aránylag pihenten ébredtem.
Délelőtt egy kicsit tudtunk játszani, mielőtt az Irénék hozták a Rebekát. Nagyon ügyi volt a Félix.
Utána a Rebussal játszottam egy jót. Közben a Félix nézte a Tarzant, így nem "zaklatott" minket.
Az apu közben teljesen befejezte a hintaállvány betonozását, úgyhogy 3 hét múlva már lehet kint is hintázni! Hurrá!!!
Ma délután én is lefeküdtem a Félixszel aludni. Jól jött ez a kis pihi!
Az apu most a Tescóba vitte el a Manót, így megint a Rebekával játszottam egy kicsit. De egy idő után megunta, így most az udvaron van, és kutyázik. Ez megint egy laza nap volt.
Néha nem jók ezek a laza napok, mert ilyenkor van idő "agyalni", és az nincs rám túl jó hatással.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Próbálj meg nem túl sokat agyalni az tényleg nem jó! Én sem szeretem az "üresjáratokat" bár nekem nagyon kevés van,de olyankor én nekem is jár az agyam. Fel a fejjel! Hátha jobb lesz egyszer!

    VálaszTörlés
  2. Totál igazad van!
    Csak az a baj, hogy nem tudok nem agyalni!:(
    Hol a miérteken jár az agyam, hol azon, hogy miként tudnám a legjobban csinálni a Félixszel kapcsolatos dolgokat.
    De soha nem jutok egyről a kettőre.

    VálaszTörlés