2009. május 10., vasárnap

Keveredett , fárasztó nap!

Ő, művésznéven a "Bugyis Akrobata", az új hintaállványon gyakorol!:)


Sáros a pocakom!


Itt éppen botozok....


...amit aztán a Rebeka elvett tőlem!


Itt éppen a hangyák társas életét tanulmányozom!



Én, (a Sáros Vizimanó), éppen szerelem a csapot...


....majd kipróbálom az engedett víz hőmérsékletét (igaz kicsit félve, mert az anya kuksizott közben)!



Reggel úgy ébredtem, mint akit agyoncsaptak! Nagyon fáradt voltam. Ráadásul tudatosult bennem, hogy a Tamás reggel korán megy dolgozni, az apu meg biciklizni.
A Rebekáért meg még délelőtt oda kellett mennem az Irénékhez. A Biciklim még az unokatesóméknál volt Máriakálnokon. A Tamás nagy örömére kivitettem magunkat, mielőtt Ő elindult a melóba. Így legalább megtudtam, hogy a Félix hogy viselkedett náluk szombaton. Azt mondták, hogy nem volt vele nagyobb gond, csak amikor fagyit kínáltak neki, akkor verte ki a dilit. Kérdeztem a K-tól, hogy milyen színű volt a fagyi, mire mondta, hogy piros. Hát a fagyi pirossága volt a hiba. Nem nagyon eszik meg a Félix piros dolgokat.
Ezek után áttekertem Halászira, a Rebekáért. Az Irén engem is megvendégelt ebéddel. Nagyon fini volt! Ezek után elindultunk haza. A Rebeka is biciklivel jött, Nagyon ügyi volt, és szót is fogadott.
Délután az udvaron, és a szomszédban voltunk. A szomszédba itt voltak az unokák. A Rebeka nagyon szeret a L-ral játszani. Bicikliztek, hintáztak, labdáztak, homokoztak, szaladgáltak. A Félix mindeközben vizezett. A fejét dugdosta a vízzel teli festékes hordókba, és utána meg szaladgált. Élvezte, ahogy a víz csöpög a fejéről, miközben szalad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése